Pětadvacetiletý prodejce Záhir Mahmúd si pochvaluje, že denně prodá až 700 triček se symboly Hizballáhu, přičemž většinu zákazníků tvoří Arabové ze zemí Perského zálivu. Podobně je to i s hudbou a nahrávkami. "Prodej jde od vypuknutí konfliktu strmě vzhůru, zájem je hlavně o národní písně a Nasralláhovy projevy," potvrzuje v krámku s hudbou Hasan Subaí.

Lidé se podle něj ztotožňují s Nasralláhem i jeho libanonským hnutím proto, že Hizballáh ohrozil zdánlivě neotřesitelnou pozici Izraele na Blízkém východě. Syřané si prý také přejí pomstu za krev Arabů prolitou v Iráku a Libanonu. Safuán Abú Vadí´i pracuje u stánku s ovocnými džusy a vykládá, že k sobě domů si nastěhoval dvě rodiny libanonských uprchlíků, zatímco sám nyní přespává u své živnosti na ulici.

Zároveň nosí tričko s Nasralláhem a vzývá ho coby "velkého islámského vůdce". Za Hizballáh se přitom v Sýrii postavil i řeckokatolický biskup Isidore Battikha. "Všichni ho podporujeme, je legitimní, když nějaký národ chce vymanit své území z okupace," řekl duchovní, patrně v narážce na izraelskou přítomnost ve sporné lokalitě Šibaá.