Policie prostory televize prohledala na příkaz prokuratury a podle novináře Aleše Zauleského při tom zabavila techniku. Agentura DPA zaznamenala, že jeden kameraman byl předběžně zadržen, důvod ale není jasný.

Vedoucí zpravodajského programu televize Aleksy Dzikawicki je přesvědčený, že zásah byl důsledkem přímého vysílání z protivládních protestů a jejich zpravodajského krytí na internetu. „Úřady to popudilo, protože stále máme tuto páku a možnost ukazovat televizní záběry, nejen tyto události krýt online. Teď se úřady snaží omezit informování o protestech. První příznaky jsme viděli v první polovině března, kdy začali naše novináře zadržovat,” dodal.

Policie naproti tomu tvrdí, že její akce vůči televizi souvisí s tím, že název Belsat porušuje registrovanou ochrannou známku jistého běloruského občana. Belsat je provozována polskou televizí TVP a vysílá s finanční podporou Evropské unie.