Hlavní obsah

PwC: Polovina budoucích ekonomů nezná žádnou studentskou organizaci na škole

Právo, ťas

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Společnost PricewaterhouseCoopers (PwC) zveřejnila první závěry ze série průzkumů chování studentů převážně ekonomických vysokých škol PwC Studentský barometr. Průzkum odhalil velkou mezeru na „trhu“ studentských organizací i řadu zatím nevyužitých příležitostí, které se firmám a studentům nabízejí.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Jen zhruba třetina studentů (39 %) ví, které firmy jsou partnery jejich univerzity či fakulty. „Průzkum byl pro nás poučením. Ukázal nám, že samotní studenti nijak zvlášť neocení, že firma je partnerem jejich školy a mnohdy ani nevědí, které společnosti to jsou. Spolupráce se školou a studenty už dávno není o tom dávat peníze a mít za to jméno na seznamu sponzorů. Jako oboustranně výhodnou naopak vidíme možnost vzájemné komunikace, spolupráce a příležitost ukázat studentům, co firma dělá a jaké možnosti absolventům nabízí,“ říká Václav Prýmek, partner ve společnosti PricewaterhouseCoopers Audit.

Přibližně pětina studentů je členem nějaké studentské organizace. Jen něco přes polovinu studentů má povědomí o tom, že na jejich škole nějaká studentská organizace působí. Druhá polovina studentů (46 %) naopak žádnou studentskou organizaci na své škole nezná. Obdobná situace je i na „studentském mediálním trhu.“ Jen necelá třetina studentů (32 %) čte studentské časopisy.

Reklama

Výběr článků

Načítám