Projekt je postaven na jednoduchém motivu elektrické zásuvky, doplněném o heslo „Píchni se!“. Zpracování jednotlivých zásuvek potom graficky podtrhuje odlišné osobnosti spojené se životem na fakultě. Kampaň volně navazuje na úspěšnou loňskou kampaň „…na Vejšce záleží!“, s podtextem „Buď i ty aj tý“, která ve výsledku přispěla ke značnému nárůstu zájemců o studium oborů FEL ČVUT.

„Letošní kampaň bude oproti loňskému roku vrstevnatější, živelnější a interaktivnější – zapojili jsme sociální sítě, připravili soutěže, guerillu v podobě nálepek a mnoho dalšího,“ říká Jaroslava Weiserová, PR manažerka FEL ČVUT. „Potvrzením, že jdeme správnou cestou, je i případ cenzury našich materiálů na nejmenované střední škole, s ohledem na provokativní heslo kampaně.“

Zásuvky figurují na všech materiálech kampaně – na její webové stránce, internetových bannerech, nálepkách, rámečcích a podlahové grafice ve stanicích metra, tričkách, tabulích do výloh obchodů s oblečením pro mladé 4U Store a materiálech na roadshow po středních školách.

V rámci vzrůstajícího trendu sociálních sítí je součástí projektu i masivní reklamní kampaň na Facebooku, kde díky partnerství s retailovou sítí prodejce módního oblečení 4U Store mohou účastníci získat hodnotné ceny.