Hlavní obsah
Bylinné čaje se značkou "turistická oblast Beskydy-Valašsko". Foto: Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko

Značka Turistická oblast Beskydy-Valašsko jasně odlišuje beskydské podnikatele od ostatních

Značka Turistická oblast Beskydy-Valašsko, která jasně identifikuje kvalitu výrobků a služeb a poukazuje na výjimečnost destinace, s níž jsou spojeny, byla vytvořena v roce 2012. Jejím držitelem je Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko.

Bylinné čaje se značkou "turistická oblast Beskydy-Valašsko". Foto: Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko
Značka Turistická oblast Beskydy-Valašsko jasně odlišuje beskydské podnikatele od ostatních

K těm, kteří jsou oprávněni značku Turistická oblast Beskydy-Valašsko používat, patří například dětský letní a lanový park Bílá – nositel ceny cestovního ruchu turistické oblasti Beskydy-Valašsko za rok 2014, hotely Freud, Tanečnica a Čeladenka, Informační centrum Kopřivnice, Štramberské uši od Hezounů, medové dorty Marlenka a další. 

Nositelem ochranné známky jsou také bylinné čaje Mamma Tea s přídomkem Byliny z Beskyd, které byly v letošním ročníku soutěže Start-up Harves, jež je zaměřena na nadějné byznys projekty, oceněny stříbrem.

„To, že mi byla značka Turistická oblast Beskydy-Valašsko udělena, beru jako ocenění mé podnikatelské filozofie: byliny z regionu pro region. Chci, aby tento region byl spojen s bylinami, které jsou sbírány tam, kde mají být sbírány, a přesně tehdy, kdy je to nejlepší,” říká autorka projektu Mamma Tea Silvie Stachová, jež používá byliny výhradně z vlastní zemědělské výroby a vlastních volných sběrů v Beskydech.

„Skutečnost, že mám podporu Destinačního managementu turistické oblasti Beskydy-Valašsko, který je mým hlavním partnerem, beru jako obrovské plus. Naše cíle jsou společné: aby si lidé z výletu nebo dovolené v Beskydech – největší chráněné krajinné oblasti v Česku – odvezli originální a především nezaměnitelný suvenýr."

Monika Konvičná, ředitelka Destinačního managementu turistické oblasti Beskydy-Valašsko, dodává, že prvotním impulzem k vytvoření značky byla snaha na první pohled identifikovat lokalitu Beskyd, jasně je odlišit od jiných turistických destinací a dát jedinečný punc kvalitním výrobkům a službám vznikajícím a poskytovaným výhradně na území Beskyd.

„V budoucnu bychom chtěli dosáhnout toho, aby značku, která přitahuje nejen pozornost turistů, ale také investorů, takže je jednoznačnou konkurenční výhodou, nesly všechny subjekty cestovního ruchu v Beskydech, které poskytují kvalitní a nezaměnitelné služby," zdůrazňuje a připomíná, že u zrodu značky stálo sdružení Region Beskydy. Dnes ji užívají právnické i fyzické osoby, které v Beskydech poskytují kvalitní služby a spolupracují s Destinačním managementem.

„Jde o poskytovatele služeb cestovního ruchu, výrobce a prodejce regionálních produktů a regionálních potravin. V rámci ubytovacích kapacit upřednostňujeme ty certifikované, které garantují kvalitu," upřesňuje Monika Konvičná s tím, že Destinační management si vyhrazuje právo rozhodnout, zda a komu značku propůjčí.

„Její poselství je jasné. Odběrateli či kupujícímu dává jasně najevo, že nositel poskytuje kvalitní služby. My jejich kvalitu navíc průběžně monitorujeme, pracujeme i se zpětnou vazbou od turistů. O tom, že velice pečlivě vybíráme, komu značku udělíme, svědčí i to, že doposud nemusela být nikomu odebrána.”

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků