Hlavní obsah

Workshop s kapacitami z oboru o prodejní komunikaci pro žáky Střední školy vizuální tvorby

Novinky, Helena Podubníčková

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Studenti Grafického designu v Hradci Králové měli jedinečnou možnost prezentovat své projekty vytvořené pro soutěž POPAI student award před kapacitami v oboru marketingu. Vyslechli si odborné názory vice-prezidenta POPAI Central Europe Daniela Jesenského a zástupců marketingu korporátních firem.

Foto: Helena Podubníčková

Kateřina Moravcová při prezentaci

Článek

POPAI Central Europe je středoevropskou pobočkou světové asociace POPAI. Je to nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje. Vytváří aktivní komunikační platformu pro vzdělávání, sdílení a rozvoj oboru in-store marketingu.

Každoročně pořádá soutěže POPAI awards, Hvězda 3D reklamy a POPAI student award, kterých se pravidelně účastní i studenti Střední školy vizuální tvorby. Soutěž POPAI student award je určena zejména pro vysokoškolské studentské týmy, ale i přesto se žáci střední školy dokážou prosadit. Například v roce 2017 žákyně třetího ročníku Iveta Serbousková získala druhé místo mezi týmy vysokoškolských studentů, vloni to byla Kateřina Moravcová na třetím místě.

Workshop proběhl 4. června v budově školy v Jiráskových sadech v Hradci Králové v rámci úterního vyučování. Žáci představovali v prezentacích své soutěžní projekty na téma Grafický návrh POP materiálu. POP znamená soubor reklamních materiálů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku. Dalším tématem bylo zpracování reklamní kampaně na daný produkt. Bylo představeno celkem dvanáct projektů, ke kterým se kapacity vyjadřovaly.

Velmi cenné názory a podněty zazněly z úst vice-prezidenta POPAI Daniela Jesenského, který mimo jiné přednáší na vysokých školách, dále trade marketing manažerky Budějovického Budvaru Vlasty Vlasákové, projektového manažera Libora Jordána a shoppermarketing specialisty Martina Hanouska z Plzeňského Prazdroje. Za výkonnou složku asociace POPAI se zúčastnily Daniela Krofiánová, Marcela Pazourková a Adéla Němečková.

Pro žáky to byla jedinečná příležitost získat zpětnou vazbu na svou tvorbu a do budoucna mohou vše zúročit ve svém profesním životě.

Projekty žáků školy můžete zhlédnout na tradiční soutěžní výstavě ročníkových prací jak studentů Branding designu, tak Brandingu floristiky. Všichni zájemci jsou srdečně zváni na Akademii, vernisáž proběhne v pátek 14. června od 14:00 hodin v budově školy na soutoku Labe a Orlice v Jiráskových sadech v Hradci Králové. Výstava pokračuje do neděle 16. června, denně od 9 do 18 hodin.

Současně budou vystavena díla soutěže ART-FLORAL-DESIGN pro žáky základních škol, fotografie školní fotografické soutěže a výstava Mistrovských floristických prací. Škola se také v tyto dny zapojila do Dnů otevřených ateliérů pořádaných organizací Impuls Hradec Králové.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám