Hlavní obsah

Špičky maloobchodu se sešly v Praze, hledaly cestu z krize

Novinky, Dana Belušová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Vysočanský Clarion hostil 4. a 5. února v Praze jubilejní 20. ročník Retail Summitu, kterého se zúčastnilo několik desítek tuzemských maloobchodních společností.

Foto: CPI Hotels

Na fotce zleva: Miroslav Bukva, ředitel Clarion Congress Hotelu Prague; Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu

Článek

Tradiční konference o rozvoji obchodu, pořádaná Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, letos nesla podtitul Jak uspět v nejistých časech. 

„Retail Summit zavítal do Clarion Congress Hotelu již podruhé, je pro nás prestižní záležitostí. Myslím, že je nejen platformou odborné komunikace pro významné hráče na trhu, ale i ideálním místem pro neformální společenské setkání a získání kontaktů,” uvedl Miroslav Bukva, ředitel hotelu Clarion.

Dvoudenní konference se zúčastnilo více než 1000 registrovaných delegátů. Retail Summit zahájil Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a nový ministr průmyslu a obchodu ČR Jan Mládek. Svůj pohled na věc představili například ekonom Tomáš Sedláček, šéf Plzeňského Prazdroje Paolo Lanzarotti nebo Christian Verschueren, generální ředitel evropského svazu obchodu EuroCommerce.

Se svými prezentacemi celkově přispělo rekordních 117 řečníků a panelistů. V rámci konference proběhlo vyhlášení Obchodníka roku 2013, společenským večerem provázela moderátorka Lucie Výborná. V průběhu konference měli účastníci také příležitost přispět na dobrou věc s Nadačním fondem Světluška.

„U příležitosti 20. výročí Retail Summitu a v souvislosti s jeho klíčovým tématem Hledání úspěchu v nejistých časech jsme se rozhodli pomoci desetileté Světlušce a jejím prostřednictvím těm, kteří jsou obklopeni tmou a nejistotou trvale. V průběhu konference měli účastníci příležitost přispět na konto Nadačního fondu Světluška a darovat tak nevidomým trochu světla,” dodala Barbora Krásná, programová garantka Retail Summitu.

Mezi tématy, které konferencí rezonovaly, bylo například zrychlující se tempo změn na českém trhu nebo zaměňování nejistoty s nepochopením změn, které se na trhu odehrávají. Podnikatelé také poslali vzkaz nové vládě a volali po zjednodušení legislativy a spolupráci s odborníky.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám