Hlavní obsah
Městská příspěvková organizace Plzeň-TURISMUS začala bezprostředně po svém vzniku připravovat prezentace města na veletrzích cestovního ruchu. Foto: Magistrát města Plzně

Plzeň bude na veletrzích prezentovat její nová příspěvková organizace

Městská příspěvková organizace Plzeň-TURISMUS začala bezprostředně po svém vzniku počátkem ledna intenzivně připravovat prezentace města na veletrzích cestovního ruchu. Chystá se do Mnichova, Berlína nebo Drážďan.

Městská příspěvková organizace Plzeň-TURISMUS začala bezprostředně po svém vzniku připravovat prezentace města na veletrzích cestovního ruchu. Foto: Magistrát města Plzně
Plzeň bude na veletrzích prezentovat její nová příspěvková organizace

Plzeň - TURISMUS nevynechá ale ani Českou republiku, kde se například v únoru uskuteční nejvýznamnější mezinárodní akce svého druhu ve střední Evropě Holiday World.

„Chceme představit západočeskou metropoli celkem na pěti zahraničních veletrzích. V nizozemském Utrechtu a v německých městech Mnichov, Berlín, Drážďany, Stuttgart, který jsme již navštívili, a také na dvou českých, z nichž Regiontour v Brně se již uskutečnil a Holiday World v Praze se bude konat v termínu od 20. do 23. února. Na většině z nich se prezentujeme ve společné expozici s Plzeňským krajem. Nově se veletrhů účastní kolegové ze společnosti Plzeň 2015, která pro město zajišťuje projekt Plzeň - Evropské hlavní město kultury,” uvedla Zuzana Smotlachová, ředitelka příspěvkové organizace Plzeň-TURISMUS.

„Z posledních zkušeností ze zahraničních veletrhů víme, že zejména němečtí návštěvníci začínají velmi pozitivně vnímat informaci, že se Plzeň v roce 2015 stane evropským hlavním městem kultury. Zajímají se jak o program, tak o další podrobnosti své případné cesty do naší metropole. Je zřejmé, že zájem o kulturní program roku 2015 narůstá, někdy dokonce předčí i obvyklé dotazy na plzeňské pivo,” doplnila Smotlachová.

Právě informace o kultuře jsou důležitým vodítkem pro plánování termínů dovolené, a tak se velkému zájmu těší také nová informační brožura o kultuře a kulturních akcích Plzně v roce 2014. Plzeň-TURISMUS ji připravila v designové řadě turistických tiskovin, za níž město Plzeň vloni získalo jednu z hlavních cen soutěže Tourpropag. Kromě zmíněné publikace o kulturních akcích se uplatní rovněž informace o památkách a zajímavostech v Plzni i v regionu a veškeré typy turistických map.

Novinkou ve spektru propagačních materiálů jsou letáky s informacemi o projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015.

„Pomáhají nám vysvětlovat program projektu,” řekla Anna Habernalová, spolupracovnice organizace Plzeň 2015, která se spolu se zástupci společnosti Plzeň-TURISMUS zúčastnila veletrhu CMT Stuttgart. Právě tento veletrh, druhý největší cestovního ruchu v Německu, letos navštívilo rekordních 241 tisíc lidí.

V konkurenci stovek evropských měst a destinací se Plzeň rozhodně neztratila, naopak návštěvníci české expozice často zdůrazňovali, že plánují pobyt v Plzni jako jednu z hlavních zastávek jejich dovolené v České republice.

„Řada návštěvníků je již v seniorském věku, a tak se často spoléhají i na služby cestovních kanceláří. Proto dalším krokem v prezentaci města v oblasti cestovního ruchu bude oslovení německých touroperátorů a cestovních kanceláří, které plánujeme letos na květen,” uzavřela Zuzana Smotlachová.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků