Hlavní obsah

Češi opět debatují na největší světové výstavě s konferenci NABSHOW

Novinky, Tereza Melišová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Stejně jako se v lednu koná v americkém Las Vegas výstava spotřební elektroniky CES, v dubnu se na stejném místě pořádá výstava s konferencí zvaná NABSHOW. Zúčastňují se jí hlavně profesionálové z televizní a rozhlasové techniky, ale můžete zde potkat celou řadu odborníků ze světa médií a zábavy.

Foto: Zdroj: Provys

Provys na NABSHOW

Článek

Letošní téma výstavy NABSHOW je „Média. Zábava. Technika“. Akce se snaží poukázat na fakt, že tyto kdysi vzdálené obory se sbližují a společně od základu ovlivňují naše životy. Tento kulturní jev je podporován internetovým připojením a integrovanými systémy, které otevírají dříve netušené možnosti.

A právě NABSHOW je místo, kde se opět po roce scházejí globální vizionáři, zástupci televizních a rozhlasových stanic, filmových studií, produkčních domů, telekomunikací, ale i tvůrci virtuální reality, reklamy, politické propagandy atp.

NABSHOW se každoročně zúčastní přes sto tisíc zainteresovaných návštěvníků, kteří jsou činní v celém mediálním řetězci od tvorby obsahu až po jeho spotřebu. Jednotlivá řešení předváděná na výstavní ploše o celkové rozloze jedenácti fotbalových hřišť jsou uspořádána podle oborů pro snazší orientaci.

Mezi stovkami vystavovatelů z celého světa je vždy i několik českých firem, které si v posledních letech vybudovaly respekt světové odborné veřejnosti. Patří k nim například značky AVECO, Octopus Newsroom, Stream Circle a další.

Není bez zajímavosti, že všechny zmíněné české společnosti staví svá řešení primárně na softwarovém vývoji a zabývají se tím, jak ve světě médií zajistit hladké, účinné a efektivní řízení složitých pracovních procesů. Příkladem takového softwaru je celosvětově úspěšný PROVYS firmy DCIT. Mnozí zahraniční odborníci tvrdí, že je jedním z nejlepších řešení pro správu vysílání, protože nabízí komplexní, a přitom flexibilní nástroje pro řízení televizních stanic a zároveň ctí hodnotu efektivity lidské práce ve složitém světě přípravy televizního programu, výroby, prodeje reklamy, správy autorských práv, a neustálého průzkumu chování diváků.

NABSHOW se koná v termínu 9. – 12. dubna letošního roku.

Reklama

Výběr článků

Načítám