Hlavní obsah

Vánoční koš pro movité stojí víc než nové auto

Novinky, jky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Střádali jste poctivě posledních několik let peníze, abyste si mohli letos pod stromeček dopřát nové auto? Kvůli šetření ale Vánoce asi zcela nezrušíte. Nabídka londýnského obchodního domu Harrods tak asi nebude lákadlem zrovna pro vás. Mohlo by vás totiž rozčilit, že jejich aktuální vánoční balíček pro movité stojí více než nový dvoustopý stroj.

Foto: Harrods

Obsah vánočního koše The Decadence od Harrods

Článek

Je to už takový zvyk. Obchodní dům Harrods vydává každým rokem před Vánoci velký dárkový koš pro ty největší gurmány, kteří chtějí ty okolo sebe co nejlépe rozmazlit. Dost možná je už ale něco špatně, když si tento produkt mohou dovolit maximálně tak šejkové a ti nejbohatší podnikatelé. Letos totiž balíček vyjde na 20 000 liber, tedy 692 tisíc korun.

Dárkový koš nese příznačný název „Dekadence“ a obsahuje jedny z nejdražších a nejluxusnějších potravin na světě. Laskomin je konkrétně 67.

V balení jsou nejdelikátnější sýry, džemy, sušenky či čokolády. Nejednoho gurmána by jistě potěšila mortadela s černým lanýžem, uzená kachní prsíčka či prestižní iberská šunka Maestro Cortador. Trochu překvapivě pak v koši figuruje i čerstvé sezónní ovoce.

Základem koše jsou však bezesporu drahá vína (Château La Mission Haut-Brion 2007 Pessac-Léognan nebo IX Estate 2009 Napa Valley) včetně šampaňských (Belle époque Blanc de Blancs Brut Millesime 2002 Champagne od značky Perrier-Jouët) a třeba i koňak, konkrétně Courvoisier Initiale Extra Cognac France.

Může se Vám hodit na službě Zboží.cz:

Reklama

Související témata:

Související články

Češi si oblíbili Vánoce na pláži

Kdo netráví vánoční svátky doma s rodinou u mísy plné cukroví, vyráží obvykle lyžovat na zasněžené horské svahy nebo se sluní v teple na pláži. Oblíbené...

Vánoční reklama umí i dojmout

Vánoční reklamy se opět objevují v televizích, rádiích, časopisech a obchodech. Jejich tvůrci se vždy snaží zaujmout. Jak dalece se jim to daří, je ale...

Výběr článků

Načítám