Telefónica O2 již od poloviny října láká nové uživatele předplacených karet na až 500 bezplatných SMS nebo 100 procent kreditu na volání navíc. Firma nabídku doplnila o dárkové poukázky v hodnotě 3000 korun, které od listopadu získají zákazníci při aktivaci služeb v pevné i mobilní síti, pokud uzavřou smlouvu na 12 respektive 24 měsíců.

Poukázky budou moci využít k pořízení volání a internetu v pevné i mobilní síti či internetové televize. Podobnou nabídku dostanou i firemní klienti. "Vážíme si našich stávajících i nových zákazníků bez ohledu na to, zda dávají přednost mobilním službám nebo využívají služby přes pevnou linku. Proto jim chceme k Vánocům dát dárek, který jim udělá opravdu radost a bude splňovat přesně jejich představy," uvedl ředitel marketingu Jan Karas.

Přečtěte si také: Svět internetu lze ovládnout i z displeje mobilního telefonu

T-Mobile pro nové tarifní zákazníky připravil bezplatné volání v rámci sítě až na dva roky. Délka možnosti volat od ledna bezplatně bude záviset na zvoleném tarifu. U nejvyšších tarifů T600, T1500, Kredit 2000 si zákazník bude moci vybrat mezi dvouletým voláním v rámci sítě nebo ročním do všech sítí. Stávající klienti si obdobnou výhodu budou moci aktivovat za body z věrnostního programu T-Mobile Bonus.

Pro uživatele předplaceného Twistu je pak připravena možnost sedmidenního bezplatného odesílání SMS ve vlastní síti, a to i opakovaně v průběhu dvou měsíců. Musí si jednorázově dobít kredit nejméně 400 korunami.

"Vánoce a obdarovávání blízkých k sobě neodmyslitelně patří. Naši zákazníci jsou pro nás více než jen pouzí uživatelé služeb, jež poskytujeme. I proto je na Vánoce chceme potěšit speciální nabídkou, která jim zpříjemní svátky i začátek nového roku," uvedla mluvčí Martina Kemrová.

Nejmladší operátor Vodafone zveřejní celou vánoční nabídku až za týden. Její základ by ale měly tvořit nižší poplatky za prohlížení internetu v mobilu a také rychlejší stahování internetových stránek na displej mobilního telefonu. Předvánoční období je u operátorů nejsilnější částí roku při získávání nových zákazníků, ale i co do výdajů na reklamu. Loni v posledním čtvrtletí operátoři zvýšili počet klientů o 300 000 na 13,06 miliónu.