Z hlavního nádraží v Praze na hlavním nádraží v Norimberku budou cestující za tři hodiny a 45 minut, v Mannheimu za méně než sedm hodin. K dispozici budou mít bezplatnou wi-fi v tuzemsku i zahraničí a zásuvky u každé dvojice sedadel.

Autobusy nabídnou až 73 míst k sezení v horním a dolním podlaží. Na dolní palubě jsou k dispozici stolky se sedadly umístěnými proti sobě. Součástí vybavení je také prostor pro přepravu vozíčkářů či malá kuchyňka. Vstup do spodního patra je nízkopodlažní.

„Pro cestující jsou k dispozici devatenáctipalcové monitory, ozvučení interiéru, pouštění filmů a hudby,“ upřesnil Jan Čížek ze společnosti Setra.

Nové autobusy mají nahradit pětici starších vozů Irisar, které dopravce na linkách do Německa používá. Podle Student Agency se náhradou menších vozidel za větší počet dvoupatrových autobusů sedadlová kapacita na linkách provozovaných pro německé dráhy zvýší o více než pětinu.