Aerolinky Emirates přicházejí s interaktivním necesérem pro pasažéry delších letů v ekonomické třídě. Neceséry se zubním kartáčkem, pastou, ponožkami, maskou na oči a špunty do uší většinou pasažéři tzv. chicken busů, jak se často slangově ekonomická třída v letadlech nazývá, pasažéři v naprosté většině aerolinek vůbec nedostávají. Nejen, že jde o zajímavý design, má navíc i svůj význam.

Speciální technologií rozšířené reality umožňují nové neceséry pasažérům přístup ke speciálnímu obsahu do mobilních zařízení. Říkejte si, co chcete, ale spíš než jako rozšířená realita to na nás působí jako takové designové QR kódy.

Neoprenové neceséry budou mít celkem šest odlišných designů. To, jaký dostanete, nebude záležet na vašem vkusu, ale na tom, co bude vaše cílová destinace. Destinace se rozlišují na Evropu, Afriku, Latinskou Ameriku, Střední východ, Dálný východ a Australii.

Začínají od srpna

Pasažéři si musí do svých telefonů stáhnout aplikaci společnosti Blippar a jejím prostřednictvím během letu taštičku naskenovat. To otevře do jejich mobilních telefonů nejrůznější formy obsahu, které by měly pomoci ukrátit čas na palubě.

Vyjma speciálního obsahu by však skutečně měla cestující čekat nějaká zábava spojená s augmentovanou realitou - bude prý stačit namířit mobil skoro na cokoliv, co uvidíte kolem sebe. Emirates tuto službu zavádí na vybraných dálkových letech od 1. srpna.