Hodinky německý původ rozhodně nezapřou, designéři se ale snažili o odlišnost. Tradiční vzhled ciferníku s číslicemi značícími celé hodiny zmizel, chybí i typický trojúhelníkový index na dvanáctce. Datumovka ukazuje kromě aktuálního dne i ten předchozí a následující, na ciferníku je i celkem výrazný ukazatel rezervy chodu, takže je tu jasná snaha evokovat palubní přístroje v letadle.

Verze s hnědým ciferníkem

Verze s hnědým ciferníkem

I přesto si však hodinky zachovávají u pilotek důležitou čitelnost, což je dáno především jejich velikostí. Průměr pouzdra je totiž solidních 45 milimetrů. Pro mnoho lidí je to možná příliš, na druhou stranu u pilotek jsou zvykem i větší placky.

Indexy i číslice jsou samozřejmě vybaveny luminiscencí pro dobrou čitelnost i ve zhoršených světelných podmínkách. Sklíčko je safírové, stejně je na tom i průhled na spodní straně. Vodotěsnost je dostačujících 100 metrů.

Obě verze vedle sebe

Obě verze vedle sebe

Model Belisar Pilot pohání U 2897, což není nic jiného než stejně označený strojek od výrobce ETA, který patří také do Swatch Group. Dle vyjádření Union Glashütte si strojek sami upravují a seřizují. Jeho rezerva chodu je standardních 42 hodin.

Hodinky jsou dostupné ve verzi s černým nebo hnědým ciferníkem, oboje na klasickém pilotním řemenu. Cena se pohybuje kolem 65 tisíc korun.