Hlavní obsah

Polovině lidí je nabízení služeb přes telefon nepříjemné

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

S telemarketingem, nabízením zboží a služeb přes telefon, se v uplynulém roce setkala téměř polovina Čechů. Tento způsob nabízení zboží vítá pouze velmi malý podíl občanů, pouze šest procent. Průzkum o postoji lidí k telemarketingu uskutečnila Společnost Factum Invenio.

Článek

Zbývající část populace je rozdělena na ty, kteří nabízení zboží po telefonu sice nevítají, ale nevadí jim (48 %), a na ty, kterým je to vysloveně nepříjemné (45 %).

Desetině lidí se stalo mnohokrát, že někdo zavolal a nabízel jim zboží, služby nebo členství v klubech, více než třetině se to stalo "párkrát".

Způsob nabízení zboží a služeb po telefonu je častěji nepříjemný mužům (52 % mužů oproti 39 % žen), lidem ve věku od 30 do 44 let (53 %) a mírně častěji i vysokoškolsky vzdělaným občanům (51 %).

To, že je nabízení služeb a zboží prostřednictvím telefonu zajímá a že jsou rádi, když jim takto něco nabízejí, výrazně častěji uvádějí lidé žijící ve velkých městech nad 100 000 obyvatel a mírně častěji též lidé ve věku 45 až 59 let.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám