Hlavní obsah

Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života, radí znělka KVIFF

Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života, hlásá nová znělka KVIFF Distribution, se kterou tento distribuční label vstupuje do čtvrtého roku svého fungování.

Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života, radí znělka KVIFF

Od 15. listopadu bude zkrácená verze nové znělky k vidění také před všemi projekcemi nového filmu Paola Sorrentina Oni a Silvio, který KVIFF Distribution uvede do kin. Znělku pro KVIFF Distribution vytvořil kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy.

Novou znělkou distribuční label KVIFF Distribution oslaví už tři roky své činnosti. Vznikl v roce 2015 spojením tří silných partnerů: MFF Karlovy Vary, České televize a Aerofilms. Ti začali úzce spolupracovat, aby pomohli filmům, které by jinak složitě hledaly cestu k divákovi standardní distribuční cestou.

„V říjnu 2015 jsme společně s našimi partnery Českou televizí a Aerofilms uvedli pod značkou KVIFF Distribution náš první film Mládí režiséra Paola Sorrentina. Náš záměr nabídnout širokému publiku snímky mimořádné umělecké hodnoty se úspěšně naplňuje a rozvíjí a dnes slaví label KVIFF Distribution tři roky existence, během níž přivedl do kin víc než 300 000 diváků,“ říká prezident MFF Karlovy Vary Jiří Bartoška.

„Uvědomili jsme si, že je vhodný čas posunout se v naší spolupráci dále a labelu vytvořit novou a jednotnou tvář v podobě vlastní znělky. Tříleté výročí tedy slavíme nejen uvedením nejnovějšího Sorrentinova filmu Oni a Silvio, ale také novou znělkou. A jsem rád, že se její tvorby ujal zrovna Eda Kauba, který už pro nás několik videí dělal a se kterým nás pojí velmi přátelské vztahy. Stojí třeba za konceptem ,popcornfree culture‘ kina Světozor a dalšími znělkami,“ dodává za distribuční společnost Aerofilms Ivo Andrle.

Za dobu své existence KVIFF Distribution představil už šestnáct filmů převážně z festivalových okruhů, které do českých kin přivedly více než 300 000 diváků. Sedmnáctý film labelu – Oni a Silvio – se do české distribuce právě chystá. Půjde opět o dílo populárního italského režiséra Paola Sorrentina, jehož předešlé Mládí s 64 000 diváky v českých kinech je dosud nejúspěšnějším filmem KVIFF Distribution. Druhým nejnavštěvovanějším filmem labelu se v roce 2016 stal americký nezávislý snímek Tohle je náš svět s 56 000 diváky. Stejně jako v případě Mládí jde o držitele Divácké ceny deníku Právo z MFF Karlovy Vary.

Znělka z dílny Edy Kauby a Ogilvy

Novou znělku pro KVIFF Distribution vytvořil kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy. „Brainstormoval jsem se dvěma blázny: Samirem Hauserem a Vilémem Kabzanem, takže jsme byli vlastně tři a nápad skončil samozřejmě taky u blázna. Ten se raději zabije, než by se díval na telenovelu,“ popisuje Eda Kauba genezi nápadu a osvětluje jeho myšlenku: „Nemusíte zemřít, abyste viděli film svého života… stačí se podívat na některý z filmů KVIFF Distribution a uvidíte ho.“ Znělka se tak originálním způsobem snaží komunikovat především kvalitu a originalitu, kterou filmy KVIFF Distribution do českých kin přinášejí.

Produkce znělky se ujalo zkušené studio Dawson a tým režiséra Roberta Hloze. V postprodukci pak na znělce spolupracovala profesionální studia MagicLab, Soundsquare a PolySound. Natáčení probíhalo letos v létě v Sanatoriu 110 pro léčbu tuberkulózy s herci Markem Pospíchalem a Elizavetou Maximovou. „Trochu od té doby kašlu,“ dodává se smíchem Eda Kauba. Hlas ve znělce nepatří nikomu jinému než Jiřímu Bartoškovi, prezidentovi MFF Karlovy Vary.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků