Hlavní obsah

VyVolení lákali více než Big Brother

Reality show Novy Big Brother si své diváky teprve získává, zatímco konkurenční VyVolení je už mají. Jasně to prokazuje sledovanost obou pořadů. Premiéru Velkého bratra v neděli sledovaly přes dva milióny diváků, ovšem v pondělí přišel propad, Big Brother s 1,1 miliónu fanoušků zůstal o 200 000 za VyVolenými.

VyVolení lákali více než Big Brother

Na VyVolené se v pondělí dívalo 1,33 miliónu lidí [graf sledovanosti], tedy skoro stejně jako v neděli, kdy večerní pořad i noční show shlédlo kolem 1,35 miliónu párů očí [graf sledovanosti]. O poslední letní sobotě jich bylo méně, jen milión, což lze připsat na vrub teplému počasí, protože v pátek se na ně díval milión a čtvrt příznivců reality show.

Big Brother měl velký rozjezd, pondělní propad však ukazuje, že u poloviny jeho nedělních diváků šlo jen o zvědavost a že je úvodní show nezaujala natolik, aby se k pořadu vrátili.

Big Brother tak bude muset o diváka bojovat a snažit se ho přetáhnout konkurenční Primě, která má výhodu, protože ve vile VyVolených už to jiskří napětím.  Naskýtá se ovšem otázka, zda lidé zůstanou už u rozjeté soutěže, kde znají její účastníky. V tom případě by Primě tah s posunutí začátku na srpen vyšel.

Více se však ukáže v následujících dnech. Nelze zapomínat, že ne všichni lidé mají zájem sledovat reality show, což ukázal i včerejšek, kdy Troškova komedie Slunce, seno, jahody vyvolala větší zájem než obě reality show. Tuto reprízu si nenechal ujít téměř milión  a půl diváků.

Anketa
Které reality show dáváte přednost?
VyVolení
66 %
Big Brother
3.4 %
Ještě jsem se nerozhodl(a)
1.5 %
Reality show mě nezajímá
29.1 %
Celkem hlasovalo 5367 čtenářů.
yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků