Hlavní obsah

Nová bondovka zmiňuje rekordní počet značkového zboží

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Filmové příběhy o britském agentu 007 se již dříve točily s pomocí peněz z předplacené reklamy na značkové zboží ukázané ve filmu. Dosud však tento jev nebyl podle britského tisku tak výrazný jako v nové bondovce Quantum of Solace (Množství útěchy), která bude uvedena do kin koncem října.

Článek

Diváci uvidí Jamese Bonda již tradičně v upraveném autě typu Aston Martin a s hodinkami Omega, ale i s mobilem a laptopem značky Sony a v automobilu typu Ford Ka, také bude asi usrkávat nový druh nápoje Coca-Cola s označením Zero, napsal deník The Independent.

Dále se zde objeví produkty například firem Heineken, Virgin Atlantic a Smirnoff. Za ukázaní svých výrobků ve filmu prý zaplatilo celkem 20 firem kolem 44 miliónů liber.

Velkou částkou přispěla na realizaci filmu například britská společnost pronajímající soukromá proudová letadla Ocean Sky. Poskytla výměnou za reklamu své značky ve filmu pět tryskáčů, za jejichž pronájem by jinak tvůrčí studio Eon Productions muselo zaplatit 600 000 liber (18,5 miliónu liber). Na oplátku se název Ocean Sky objeví ve filmu osmkrát, jednou i v osobě letušky v uniformě společnosti. Uniformu k této příležitosti vytvořila módní značka Hugo Boss.

Velkou částkou přispěla na realizaci filmu například britská společnost pronajímající soukromá proudová letadla Ocean Sky. Poskytla výměnou za reklamu své značky ve filmu pět tryskáčů, za jejichž pronájem by jinak tvůrčí studio Eon Productions muselo zaplatit 600 000 liber (18,5 miliónu liber). Na oplátku se název Ocean Sky objeví ve filmu osmkrát, jednou i v osobě letušky v uniformě společnosti. Uniformu k této příležitosti vytvořila módní značka Hugo Boss.

"Z pohledu využívaní letadel a finančního vydání to pro nás byla ohromná investice, ale je to něco, co se podle nás vyplatí, protože nám to dává velkou publicitu. James Bond je unikátní. Je světově známý a není kontroverzní: všichni ho mají rádi. Cítili jsme, že to je něco, s čím chceme být spojováni," vysvětlil pětačtyřicetiletý majitel Ocean Sky Kurosh Tehranchian.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám