Článek
Klíč králů Landa uvedl na scénu pražského Divadla Broadway 10. října. Osobně tenkrát ale na pódiu vysvětlil, že ho nestačil dopsat, tudíž nabízí jeho první díl. Samotné zpracování pak ukázalo, že druhá část prvního dílu snese ještě další zkoušení a režijní i autorské úpravy, neboť prostě není dotažená. Stalo se.
Byť mě Landa ubezpečil, že úpravy, kterými dílo za měsíc a půl prošlo, nejsou konečné, jeho úroveň již nyní prudce povstala. Páteční představení v Divadle Broadway nabídlo obě poloviny prvního dílu Klíče králů vyrovnané a v nich výborné herecké i pěvecké výkony drtivé většiny účinkujících. Byl při tom vyprodaný sál, který v samotném závěru tleskal jako o život.
Konec celého díla je nicméně stále v nedohlednu, a tak by bylo dobré, kdyby Landa hned nebo po nějakém čase zasedl k práci a celou rockovou operu dotáhl do úspěšného konce. Pokud se mu to totiž povede, vznikne dílo, které je v mnoha ohledech mimořádné a na české muzikálové scéně u nás v podstatě nemá obdoby. Navíc Landa divákům dluží konec. A příběh bez konce je špatný příběh.