Hlavní obsah
Na Facebooku se ptá, co divákům ve zprávách chybí, jestli je pro ně lepší rychlý přehled nebo je spíše zajímá hlubší analýza denního dění. Foto: Profimedia.cz

Česká televize chce změnit Události, pomoc hledá i na Facebooku

Sledovanost vlajkové lodi České televize, večerních Událostí vysílaných na ČT 1 od 19.00, není již delší dobu tak vysoká, aby se jí veřejnoprávní médium mohlo chlubit. Nejvíce diváků si pouští Televizní noviny na Nově od 19.30, jejich sledovanost se stabilně pohybuje okolo dvou miliónů diváků (například uplynulou neděli se jich dívalo 1,912 mil.).

Na Facebooku se ptá, co divákům ve zprávách chybí, jestli je pro ně lepší rychlý přehled nebo je spíše zajímá hlubší analýza denního dění. Foto: Profimedia.cz
Česká televize chce změnit Události, pomoc hledá i na Facebooku

Zprávy TV Prima od 18.55 sleduje přes 700 tisíc diváků (v neděli to bylo 703 tisíc). Události ČT jsou dlouhodobě na chvostu, v neděli si je pustilo 658 tisíc diváků, v některé všední dny to bylo ještě méně.

ČT se již nespokojuje jen s výsledky vlastního výzkumu, hledá názory, jak hlavní zprávy zlepšit. Mimo jiné i na Facebooku, kde se ptá, co divákům ve zprávách chybí, jestli je pro ně lepší rychlý přehled nebo je spíše zajímá hlubší analýza denního dění. Ptá se i na čas, kdy by bylo nejlépe začínat a jak dlouho má relace trvat.

Oblíbenější ČT 24

Se stále rostoucí oblibou zpravodajské stanice ČT 24, kde se lidé události dne dozvědí mnohem dříve, už nemají diváci potřebu vidět totéž i večer. Proto mimo jiné zřejmě volí jiné stanice, aby se podívali, jak události zachytila Nova s Primou.

Ohlas „přátel“ na Facebooku zatím není nijak ohromující. Reagují lidé, kteří se zprávy většinou dozvídají z internetových zpravodajských webů a večerní televizní zpravodajství je už proto příliš nezajímá.

Jeden z úkolů pro nového generálního ředitele Kavčích hor, kterého má rada České televize volit v září, tedy zlepšit večerní Události, bude asi pro vítěze pořádným oříškem.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků