Vzít s sebou na turné celý orchestr by bylo nemožné, a tak Floex a Hodge hledali způsob, jak převést album do živé podoby. Nakonec se Floex, který hodně experimentuje i s převáděním pohybu na zvuk, rozhodl pro orchestr virtuální. „Jednotlivé členy symfoňáku jsme si natočili na pětatřicet GoPro kamer. Nástroje, které nás doprovází, projektujeme na balony, které nám levitují nad hlavami,“ vysvětlil Floex.

Přiznal však, že připravit živou podobu nahrávky nebylo jednoduché, protože byla nutná redukce aranžmá a zcela odlišné pojetí: „Ve srovnání s hraním s orchestrem, kde vše bylo dané, jsou přípravy virtuálního orchestru daleko obtížnější. Program jsme museli zredukovat pro tři hráče, aktivně využijeme také analogové syntezátory.“ Projekci má na starosti Marek Čihař.

Album pokřtí v neděli v rámci turné, na kterém je doprovází bubeník Jakub Tengler. Začalo 6. listopadu v Bratislavě. Po Praze se představí ještě ve středu v Olomouci a o den později v Brně, kde česká část šňůry končí. V Moskvě vystoupí 23. listopadu a o den později pak v Petrohradu.

Floex na sebe upozornil v roce 2001 debutem Pocustone. Podílel se i na zvuku ke hrám Samorost 2 (2006) a Machinarium (2009). Oceněné bylo i jeho druhé album Zorya z roku 2011.

Může se vám hodit na službě Zboží.cz: