RECENZE: Mrtvý striptér může být legrační, ale v jiném filmu

Mrtvoly, holčičí kamarádství, objímání, slzičky a vtipy o menstruaci nabízí nepříliš vtipná americká komedie Holky na tahu.

Holky na tahu

Holky na tahu nejsou nic jiného než slabší kopie Pařby v Bangkoku, do které se nějak přimotaly kousky z komedie Ženy sobě a hlavní role dostaly v názvu zmíněné „holky“. V Hollywoodu se zjevně stalo trendem, že všechny úspěšné filmy se musí zkazit novou nedotaženou verzí/kopií, kde hlavního hrdinu hraje žena. A loňský propadák Krotitelé duchů nastavil laťku proklatě nízko!

Nyní vyrazí dámy na rozlučku se svobodou, fetují, pijí a zabijí striptéra. Následně se hodinu řeší, co s ním udělají, a diváky čeká řetězec veselých či spíše méně veselých gagů. V centru dění stojí úspěšná vůdkyně party Jess (Scarlett Johanssonová), která se má vdávat. Sestavu doplňují Jillian Bellová, Kate McKinnonová, Ilana Glazerová a dcera rockera Lennyho Kravitze Zoe.

Co teď s mrtvolou?

Postavy autoři načrtli jen nedostatečně, jsou to chodící klišé, což se u takových komedií asi dá čekat. Máme tu krásnou a dokonalou kariéristku s oddaným snoubencem před svatbou, dále její obézní kamarádku, která se na ni na fakultě nalepila a nemá vlastní život, rozmazlenou sexy bohatou kočičku a chudou levicovou vegetariánsko-antiglobalizačně-sójovou lesbu. Nesmí chybět ani postava typu „praštěná cizinka“ (tentokrát Australanka).

Vysoce neoriginální příběh zdobí vtipy kolísavé kvality, převážně se týkají penisů, menstruace a mrtvých striptérů. Nelogičnost děje (mrtvoly se zbavují tak, že ji vyhodí patnáct metrů od obydlené pláže do vody) by nevadila, kdyby komedie byla skutečně bláznivá a měla vysoké tempo, které nemá.

Jednotlivé krátké momenty se sice povedly (např. když chce postarší úchylný pár sousedů nalákat Zoe na sex ve třech), ale nudné pasáže v konečném součtu převládají.

Holky na tahu jsou o něco zábavnější než katastrofální novinka Pobřežní hlídka, ale to asi není důvod k oslavě. I tramvaj je totiž zábavnější než film Pobřežní hlídka.

Celkové hodnocení: 50 %