Zatímco Kahánek zakončoval spolu s německým Tetzlaff Quartetem komorní řadu koncertů, Garrett ve svém pražském debutu spolu s Českou filharmonií přilákal i na svou romanticky rockovou image především davy mladých dívek a paní.

Kahánkovo podání Dvořákova Klavírního kvintetu č. 2 A dur bylo hluboce soustředěné beze stop vnější prezentace, k čemuž se připojilo i mladé německé kvarteto, jehož základem je sourozenecká dvojice houslisty Christiana Tetzlaffa a cellistky Tanji. V průběhu večera potěšili i přednesem kvartet Haydna a Schuberta, v nichž jsme ocenili především exaktnost a citovost podání.

Garrett je znám svým atypickým přístupem k hudbě, hraje i s rockovou kapelou, zahrál si ve filmu Paganiniho. Překvapil již svým příchodem ve vysokých kovbojských botách se zastrčenými kalhotami, na hlavě krátký copánek. Uvolněnost v obleku se projevila i v uvolněnosti v podání Houslového koncertu č. 1 g moll Maxe Brucha. V romantickém dílu nadchl publikum především závěrečnou větou s folklorními prvky.

Česká filharmonie vedená Jiřím Bělohlávkem zakončila večer Dvořákovou 6. symfonií D dur. Energické podání se všemi tempovými a hlavně dynamickými odstíny publikum vřele ocenilo.