Michal Caban zdůraznil, že v dnešní době je díky internetu obtížné vymyslet něco originálního, ale je nezbytné se o to pokoušet.

Bratři však měli výhodu, že si svou výtvarně-ideovou cestu našli už v dávných totalitních dobách. Vždy je zajímala především barevnost a práce s dynamikou lidského těla. Tyto opěrné body neustále modifikují a upravují podle zvoleného tématu.

Výstava je pojatá jako videoartové ohlédnutí za všemi ročníky karlovarského festivalu, na kterých se bratři výtvarně podíleli. U každého roku konání je uveden autor plakátu, režisér znělky, motto a uvidíme tam i autentické plány. Vše je symbolicky uzávorkováno svislou černou linií, která představuje filmový pás.

Nad sebou spatří návštěvník dvě obrazovky. Na jedné jsou záběry ze zkoušek scénického zahájení a zakončení, na druhé si lze vychutnat výslednou oficiální verzi.

K vytvoření dokonalého dojmu přidali organizátoři i sluchátka s původní hudbou i slovem. Ze všech tvůrčích počinů sourozenců čiší hledání ideální rovnováhy mezi erotickou šokantností a estetickou funkčností. Když je v rámci výtvarného vyjádření návštěvník v sále konfrontován vytrčenými pozadími figurantek, nakonec pochopí, že tato mírná lascivita cele slouží danému kontextu díla.