Její projekt RWE – energie českého filmu zvítězil v mezinárodní soutěži Evropské ceny kulturních značek.

Porota jednatřiceti odborníků složená ze zástupců vysokých škol, neziskového sektoru a firem udělila tuto cenu za dlouhodobou a koncepční podporu české kinematografie.

„Způsob, jakým se RWE angažuje, není jen aktivní a novátorský, ale především je plný nadšení. Je inspirací pro další sponzory kultury a dokazuje, jak úspěšné může být spojení kultury a byznysu,“ řekla členka poroty Heike Kramerová.

„Od roku 2005 jsme do podpory české kinematografie vložili téměř čtvrt miliardy korun. Cena potvrzuje správnost přístupu, kdy nejsme jen pasivním dárcem. Snažíme se aktivně vstupovat do projektů, na které přispíváme. Uznání v celoevropském měřítku je pro nás motivací do dalších let,“ řekl předseda představenstva RWE Martin Herrmann.

Devátý ročník cen kulturních značek byl poprvé vyhlášen v celoevropském měřítku, pod hlavičkou European Cultural Brand Awards. Organizátorům se sešlo 99 přihlášek z 15 evropských zemí.