Syn slavného básníka byl několikrát zatčen. V málokterém z jeho děl bychom totiž nenašli narážky na politické či historické události. A pichlavým tématem je svár Číny se Západem.

Vrcholem exhibice se stal úctyhodný počin připomínající „pole“ osázené více než šesti tisíci dřevěných stoliček, které se podařilo shromáždit z vesnic po celé severní Číně. V minulých staletích se běžně používaly na venkově, ovšem s nástupem kulturní revoluce vzaly na smetištích za své. Jejich jednoduché struktury vytvářejí v tak obrovském množství neobvyklý obrazec, ukrývající v sobě stopy dávných časů i příběhy mnoha lidí.

Dalším monstrózním objektem je téměř nekonečný sloup vytvořený ze 150 jízdních kol nesoucích značku Forever. Připomínají osud pekingského mladíka Yang Jia, jehož kvůli údajné jízdě na kole z nelicencované půjčovny zatkli, a protože se ho z toho nepodařilo obvinit, byl ve vykonstruovaném procesu odsouzen k trestu smrti za vraždu šesti policistů.

Návštěvníci si rovněž mohou prohlédnout kopii cely, v níž Wej-wej strávil necelé tři měsíce. Jeho pohyb neustále sledovaly kamery, které jsou na výstavě vyrobeny z mramoru. Zdi galerie dokonce pokrývají tapety z dlužních úpisů pro třicet tisíc dárců. Když mu vláda přikázala doplatit údajný obří dluh na daních, poslali známému umělci přes milión dolarů.

Lahůdkou je kolekce kopií zlatých zvířecích soch symbolizujících zodiak. Původní zvířecí hlavy tvořily sluneční soustavu v císařově zahradě. Po skončení druhé opiové války v roce 1860 ji vydrancovali britští a francouzští vojáci. Ani si neumíme představit, jaké pak muselo nastat mezi čínskými sběrateli pozdvižení, když se část tohoto národního pokladu objevila v roce 2008 v aukci umění ze sbírek slavného francouzského návrháře Yvesa Saint-Laurenta.