Výkonným ředitelem druhé největší komerční televize zůstává Petr Chajda, sdělil Novinkám mluvčí Primy Ladislav Pavlík.

Singer úspěšně působil ve firmě Unilever, pro kterou pracoval v Evropě i v USA. Zastával funkci marketing managera pro čisticí prostředky v České republice a na Slovensku, působil také v Londýně v týmu pro korporátní strategii a ve Spojených státech pracoval jako ředitel divize pleťové kosmetiky. S Unileverem se loučil na pozici e-business managera v celosvětovém týmu.

Od roku 2002 působil čtyři roky jako marketingový a posléze obchodní ředitel ve firmě Masterfoods. V posledních dvou letech pracoval Marek Singer jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Karlovarské minerální vody s odpovědností za Českou republiku a Slovensko.

„Díky svým rozsáhlým zkušenostem s vývojem korporátní strategie a výborným pracovním výsledkům na pozici obchodního ředitele je Marek Singer perfektním kandidátem na vedoucí pozici v TV Prima. Díky svým znalostem regionálních a mezinárodních výrobních společností velmi dobře rozumí vztahu s klíčovými reklamními zadavateli a současně chápe důležitost značky TV Prima pro její další rozvoj,“ řekl v úterý předseda představenstva TV Prima Jorgen Madsen.

Prima je ve sledovanosti třetí

Prima je podle sledovanosti spolu s prvním programem České televize dlouhodobě na druhém až třetím místě za vedoucí Novou; sleduje ji zhruba 20 procent diváků (Novu kolem 40 procent); loni se přitom sledovanost poprvé za pět let dostala pod 20 procent na 19,36 procenta.

TV PRIMA
Vznik: licenci pro regionální vysílání získala společnost FTV Premiéra v listopadu 1992, stanice pro Prahu a okolí začala vysílat v květnu 1993; rok po startu vysílání získala televize další licenci, která jí spolu s regionálními studii umožnila vysílat na celém území ČR.
Majitelé: televizi založili režiséři Marie Poledňáková a Jiří Menzel s Jitkou Markvartovou, později se spojili s italským mediálním podnikatelem Marianem Volanim; v roce 1993 se začala kolem Premiéry angažovat Investiční a Poštovní banka, která se později neúspěšně pokoušela prodat podíl v televizi do zahraničí; v roce 1999 nakonec do firem kolem Primy vstoupil podnikatel Ivan Zach, v roce 2005 získala polovinu švédská mediální skupina MTG.
Postavení na trhu: Prima je podle sledovanosti spolu s prvním programem České televize dlouhodobě na druhém až třetím místě za vedoucí Novou; sleduje ji zhruba 20 procent diváků (Novu kolem 40 procent); loni se přitom sledovanost poprvé za pět let dostala pod 20 procent na 19,36 procenta.
Hospodaření: Prima a její předchůdkyně, Premiéra, byly dlouho ztrátové, podle odhadů tisku přesáhla ztráta v letech 1993 až 2000 miliardu korun; po roce 2000 se hospodaření zlepšilo, v prvním pololetí loňského roku vykázala Prima tržby 1,25 miliardy korun a provozní zisk zhruba 270 miliónů korun.
Zdroj: ČTK

V žebříčku sledovanosti za loňský rok bodovala Prima se soutěžním pořadem Ber nebo neber. Nejvíce se na ní podívalo 1,6 miliónu diváků 11. února. Dále významné pozice žebříčku nejsledovanějších pořadů obsadily díly seriálu Velmi křehké vztahy.