Banka teď zákazníkům T-Mobilu posílá dopisy s nabídkami kreditních karet a volá jim na jejich soukromé telefony, uvedla Prima. "Konkrétně se prověřuje absolutně všechno - jak vypadají obchodní podmínky, jak vypadá souhlas, jak jsou klienti informováni," řekla Primě mluvčí ÚOOÚ Hana Štěpánková.

Mluvčí KB Marie Petrovová Primě sdělila, že KB od T-Mobile dostala informace o věku klientů a o tom, jakým způsobem se spotřebitelsky chovají - to podle Primy znamená, jakými penězi disponují.

KB si nakonec vybrala 800 tisíc lidí, kterým posílá kreditní karty. Když si je lidé neaktivují, operátorka z banky jim volá domů, uvedla Prima.

"Telefonní čísla KB má od nás, ale ona neví, komu volá. Ona má pouze samotná telefonní čísla," řekla Primě mluvčí T-Mobile Martina Kemrová.

Podle Primy se T-Mobile brání tím, že lidé ve smlouvách podepisují souhlas s poskytnutím svých osobních údajů třetí osobě. To je ale ve smlouvě napsáno nejmenším možným písmem, uvedla Prima.

Podle Primy tak KB získala kontakt na statisíce potenciálních nových klientů, za což od ní T-Mobile inkasuje velké peníze, informovala Prima.