Hlavní obsah
Foto: Česká kancelář pojistitelů

Řidičky hledají při nehodě častěji pomoc partnera než profesionálů

Při dopravní nehodě se většina řidiček dostává do stresu. Proto je pro ně výhodné zapamatovat si a uložit si do telefonu Linku 1224, která jim pomůže zajistit rychlou pomoc asistenční společnosti pojišťovny, kde mají auto pojištěné.

Foto: Česká kancelář pojistitelů
Řidičky hledají při nehodě častěji pomoc partnera než profesionálů

Obecná tísňová telefonní čísla si pamatuje skoro každý. Číslo asistenční společností své pojišťovny si však nevybaví téměř nikdo. Tak to alespoň ukázal nedávný průzkum Linky pomoci řidičům 1224.

Linka pomoci řidičům 1224 funguje rychleji a často i lépe než manžel nebo přítel

Foto: Česká kancelář pojistitelů

Není proto divu, že většina dotázaných řidiček volá při nehodě nebo poruše o pomoc rodinným příslušníkům, přestože situaci s nepojízdným autem jim může lépe a rychleji vyřešit Linka pomoci řidičům 1224. Pojišťovny ji zavedly, aby fungovala pro všechny motoristy 12 měsíců v roce a 24 hodin denně. Podle toho je možné si velmi snadno zapamatovat a při nehodě vybavit její telefonní číslo 1224.

Operátor Linky pomoci řidičům 1224 řidičku v nouzi spojí se smluvní asistenční společností pojišťovny, u které má povinné ručení. Pokud by si pojišťovnu nemohla vybavit, stačí nahlásit SPZ a operátor si pojišťovnu vyhledá. Pak už si řidička rychle dohodne, jakou pomoc potřebuje. Pojišťovna zásah uhradí v rozsahu, který je dán pojistnou smlouvou o povinném ručení nebo havarijním pojištění.

Linka pomoci řidičům 1224

Video: Česká kancelář pojistitelů

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků