Lovci nehod bez vyzvání oslovují řidiče, kteří mají poruchu nebo se jim stala dopravní nehoda. Vnucují jim často zbytečné a předražené služby, které pak pojišťovna nemůže proplatit.

Mnohem výhodnější a bezpečnější je využít předplacené služby smluvní asistenční společnosti pojišťovny, u které má motorista auto pojištěné. Ta totiž musí dodržovat cenové podmínky pojišťovny i přísné nároky na kvalitu poskytovaných služeb, které pak pojišťovna proplatí v rozsahu uvedeném v pojistné smlouvě.

 

FOTO: Česká kancelář pojistitelů

Aby se motoristé snadněji se svou smluvní asistenční společnostní spojili, zavedly pro ně pojišťovny Linku pomoci řidičům 1224. Funguje 12 měsíců v roce a 24 hodin denně, proto se její číslo dobře pamatuje.

Když řidič zavolá na 1224, ozve se operátor a zeptá se na pojišťovnu, u které má volající auto pojištěno. Pak ho rychle spojí s její smluvní asistenční společností a tam už si může dohodnout, jakou asistenci potřebuje.

Video

Linka pomoci řidičům 1224, Česká kancelář pojistitelů