Článek
Do soutěže se zapojilo více než 130 podnikatelů od majitelů restaurací přes provozovatele jesliček až po výrobce domácí čokolády z celé České republiky. Podmínkou pro přihlášení bylo úspěšné podnikání s méně než 30 zaměstnanci a zapojení do společensky prospěšných aktivit. V prvním kole hlasovala veřejnost v průběhu dubna a koncem června porota potvrdila patnáctku finalistů.
„Moc se mi líbí, že se už se v Čechách nebojíme ukázat, že jsme v něčem dobří. Navíc mají příběhy náboj a dokazují, že s dobrým nápadem se dá podnikat všude a ještě u toho dělat něco pro ostatní,“ říká Jan Žák, člen poroty a ředitel nákupu MAKRO Cash & Carry ČR. „MAKRO je dlouhodobým partnerem především malých a středních podnikatelů. Touto soutěží jim chceme vyjádřit uznání a ukázat společnosti, jak prospěšní mohou být podnikatelé pro své okolí.“
Hlasování o Cenu veřejnosti končí 30. září a vítěz s největším počtem hlasů získá 100 000 korun na propagaci a mediální podporu svého podnikání. Celkového vítěze soutěže, jež bude oceněn titulem MAKRO Dobrý podnikatel a peněžní výhrou 100 000 Kč, vybere odborná porota začátkem října.
Hlasujte pro svého favorita na webu: www.dobrypodnikatel.cz. Právě váš hlas může rozhodnout o tom, kdo získá cenu veřejnosti. Aktuální informace k soutěži můžete sledovat i na Facebooku: www.facebook.com/makro.cz