Tyto podniky těží z příležitosti. Nevěří ve štěstí, nespoléhají se na péči druhých, ale vezmou svůj osud do vlastních rukou a vytvoří něco vlastního. Arénou je průmysl síťového marketingu.

Jak je tedy možné odlišit příležitost, co za to skutečně stojí, od klamné fantazie v oceánu nabídek přímého prodeje?

1.       Zkušenosti – společnost s historií růstu a prokázanými výsledky nepochybně nabízí větší jistotu a důvěru než nevyzkoušené začínající podniky. V síťovém průmyslu se pouze 5 % z nově založených společností úspěšně dostane přes první rok. Při zvažování MLM průmyslu je třeba se ujistit, že společnost, se kterou si jednotlivec přeje pracovat, již prošla obtížným obdobím spojeným s růstem a dosáhla úspěchu s osvědčeným obchodním modelem. Jedná se o společnost, která od ostatních vyniká ne díky velkolepým slibům, ale prostřednictvím osvědčeného obchodního modelu a rok co rok rekordními výsledky. Společnost Nu Skin® plní svůj slib na 53 trzích po celém světě již 29 let.

2.       Strategie příjmů – dosažení vysokého příjmu se stabilním obchodem vyžaduje dosáhnout dlouhodobých, solidních prodejů. Mnoho MLM společností nabízí dosažení obrovského příjmu v krátkém čase. Nicméně většinou se jedná pouze o propagační objemy – motivační nabídku pro začátečníky, která se, pokud se nezakládá na vyvážené podnikatelské aktivitě, již nebude opakovat. To je možná jeden z důvodů, proč tak málo z nich vydrží déle než jeden rok. Společnost Nu Skin® vyplácí 43 % z produktových příjmů v provizích. Tato částka čeká na převedení na účty těch, kteří vstupují do partnerství a odvádějí profesionální práci.

3.       Podnikoví lídři – je důležité znát a důvěřovat osobám, které podnik řídí. Při výběru se jedinec přirozeně zajímá o profil lidí, kteří jsou součástí procesu rozhodování: jaká je jejich kvalifikace, profesní dráha, přístup, selhání a úspěchy z minulosti. Představenstvo a vedení Nu Skin se skládá z velmi zkušených vědců, advokátů, účetních a průmyslníků, podporovaných odborníky na výživu, proces stárnutí a další relevantní obory.

4.       Kvalita produktu - být "první" je lákavá koncepce, ale budoucnost má pouze to "nejlepší". Nabízet novinku je velice složité kvůli nedostatku souvislostí a vysoké pravděpodobnosti, že ji brzy okopírují konkurenční společnosti. Výhrou je schopnost doložit pravdivost o produktu údaji pocházejícími z vědeckého výzkumu, patenty a zárukami bezpečnosti a účinnosti. Nu Skin® má mnoho ověřených patentů a technologií, na které byla podána žádost o patent, společnost zaměstnává 75 interních vědeckých pracovníků pod režií vědecké rady, která dohlíží na zahájení nové koncepce na trhu: ageLOC - zacílení na stárnutí u jeho zdroje.

5.       Hodnoty – znalost investiční politiky společnosti (kolik z obratu společnosti je vyplaceno na provizích, jaké jsou investice do výzkumu a vývoje produktů, kolik je vyplaceno na platech zaměstnanců) je klíčová ke schopnosti posoudit budoucnost podniku. Nu Skin® se vyznačuje neustálými inovacemi, pokud jde o doplňky stravy a stejně tak produkty pro osobní péči.

6.       Síť partnerů - v MLM průmyslu jsou distributoři tváří podnikání, a pokud uvažujete o vstupu do sítě, chcete si být jisti, že jsou vaši kolegové odborníci, kteří napomohou k dosažení úspěchu značky. Zdá se být velice riskantní spolupracovat s někým, kdo po trhu poletuje pln nadšení, ale kdo má nedostatek kompetencí a ochoty ostatní vést. Po celém světě spolupracuje společnost Nu Skin® s více než 900 000 aktivními nezávislými distributory. Každých 5 dní vzniká nový člen Kruhu milionářů.

Pro další informace prosím klikněte na www.nuskin.com