Na trhu je celá řada kvalitních i méně kvalitních, dražších i levnějších produktů. Ovšem podle čeho se má běžný spotřebitel orientovat? Jedním z vodítek může být průzkum Lékárníci doporučují 2012, ve kterém lékárníci zvolili jako nejlepší už po pátý rok za sebou řadu DAYLONG švýcarské farmaceutické společnosti Spirig.

Daylong – sluneční ochrana pro všechny

Úspěch řady DAYLONG je založen na dvou základních kamenech: použití velmi kvalitní kombinace UV filtrů a využití liposomů – mikrostrukturálních částic, které zajišťují vysokou odolnost naneseného přípravku na pokožce. Díky nim se UV filtry dostanou  tam, kde mají být - na všechny  nerovnosti kůže. Pro nerušený zážitek z koupání  jsou produkty vybavené extrémní odolností vůči sladké i slané vodě. Optimalizované složení neobsahuje zbytečné látky a všechny produkty jsou bez parabenů. Kombinace UV filtru Tinosorb M a Tinosorb S zabezpečuje vynikající ochranu v celém nebezpečném spektru UV záření. Podle potřeby jsou dostupné s ochranným faktorem SPF 15 až 50+.

V začínající sezóně 2013 najdete Daylong  v nových, moderních obalech. Ochranný faktor je snadno identifikovatelný a na obalu jsou nezbytné textové informace pro správnou aplikaci. Jednoduché 3-barevné členění  usnadňuje výběr vhodného produktu - produkty sluneční ochrany pro dospělé poznáte podle svěží oranžové barvy, dětské produkty mají barvu žlutou a modrá barva patří  produktům ošetřujícím kůži po pobytu na slunci.

Daylong – speciální ochrana

Kromě běžných ochranných prostředků zahrnuje řada DAYLONG i několik speciálních přípravků. Zcela jedinečným přípravkem je např. Daylong Ultra GelFluid. Jedná se o jediný ochranný přípravek proti UV záření na trhu bez obsahu tuků a emulgátorů. Je proto určen speciálně pro mastnou a problematickou pokožku se sklonem k akné. Daylong myslel také na ochranu nejmenších dětí, pro které je určený krém Daylong baby výlučně na bázi mikropigmentů, který neobsahuje chemické filtry.

Všechny přípravky Daylong jsou dermatologicky testované a dostanete je v každé dobré lékárně.