Článek
Samozřejmě že ideální je jezdit bez nehod, za což navíc u většiny pojišťoven dostanete zaslouženou slevu.
Ale při provozu skoro 4,5 miliónů aut registrovaných v ČR stačí okamžik a nehoda je na světě. Co uděláte? Zavoláte asistenční službu. Hledejte proto pojišťovnu, která nabízí kvalitní asistenční služby – kromě pomoci třeba také odtah nebo uskladnění vozidla.
Zjištěte si také způsoby, jak lze nehodu nahlásit. Ideální je stálá dostupnost přes internet nebo telefon. Není příliš praktické čekat s hlášením na otevírací dobu pobočky.
Zajímejte se také o délku vyřízení pojistné události včetně vyplacení náhrady škody poškozenému. Na cokoli v řádu více než 3 dnů raději nepřistupujte.
Pokud jsou pro vás tyto výhody zajímavé, doporučujeme vám pojistit své auto u DIRECT Pojišťovny.
Právě v těchto dnech zde dostanete k povinnému ručení slevu 500 Kč na havarijní pojištění nebo připojištění. A do 7. 3. navíc slevu 10 % při uzavření smlouvy přes internet. Spočítejte si to na www.direct.cz!