Článek
Každý, kdo má rád klasickou chuť Coca-Cola, má nyní ještě lepší možnost výběru.
Zatímco Coca-Cola se svou „plnou“ chutí a dostatkem energie je kultovní značkou především pro teenagery, nízkokalorická Coca-Cola light je oblíbená u žen, které dávají přednost její lehčí chuti a chtějí vypadat a cítit se dobře. Nová Coca-Cola zero spojuje přednosti obou těchto nápojů - nabízí pravou chuť Coca-Cola a současně má nulový obsah cukru. Coca-Cola zero je určena zejména mladým mužům, kteří chtějí žít svůj život naplno, nekonvenčně a bez kompromisů. Přitom si ale začínají uvědomovat, jak je pro jejich fyzickou i psychickou pohodu důležitý zdravější životní styl.
Společnost Coca-Cola si od zavedení této novinky slibuje velký úspěch, protože o zdravou výživu a pitný režim se aktivně zajímá stále více spotřebitelů. Prodej nízkoenergetických nealkoholických nápojů v loňském roce vzrostl o 25,7 % a očekává se, že bude dále stoupat.