Podle listu Libération Galliano "podniká výpad do roku 1789 a popisuje šlechtu na prahu gilotiny. Je to gotické, erotické a energické." I Le Figaro soudí, že Galliano ve svém rozevlátém stylu "připomíná Marii Antoinettu a markýze de Sade", a France soir píše, že britský návrhář vzdal diskrétní poctu 18. století.

Vyšperkované modely ve stylu Nebezpečných známostí doplnila na jednom z nich jako jakési memento číslice 1789, označující rok, který znamenal konec tohoto světa. Podobný byl kontrast mezi krvavou barvou řady modelů a napudrovanými, jakoby bezkrevnými tvářemi modelek.

Libération píše, že Galliano tak ukořistil skalp Marie Antoinetty krátce předtím, než přijde do kin film, který o ní natočila americká režisérka Sofia Coppolová.

Le Figaro ale poznamenává, že pondělní první den přehlídek ukázal rozmanitost vysoké krejčoviny, a poukazuje na kontrast mezi Gallianem a uhlazeností kolekce Giorgia Armaniho i rafinovaností modelů mladého Portugalce Felipa Oliveiry Baptisty.

O Armanim píše, že nešlo o žádné "kreativní delirium, ale o velmi luxusní verzi nejlepší modelové konfekce". Cíl Armaniho kolekce je podle listu "červený koberec při vyhlašování Oscarů".