Hlavní obsah
Vzkaz v láhvi přežil dlouhých dvacet devět let (ilustrační foto). Foto: Profimedia.cz

Před třiceti lety hodila vzkaz v láhvi do vod oceánu. Teď ho našli

Vzkaz, který uschovala do láhve a následně hodila do Atlantiku před téměř 30 lety osmiletá holčička, je opět na světě. Náhodou ho našel David Humphries s manželkou Lindou, když čistili místní pláž na ostrově Sapelo v americké Georgii. Díky sociálním sítím Linda nyní sedmatřicetiletou ženu dokázala najít a pochlubit se, že vzkaz byl nalezen.

Vzkaz v láhvi přežil dlouhých dvacet devět let (ilustrační foto). Foto: Profimedia.cz
Před třiceti lety hodila vzkaz v láhvi do vod oceánu. Teď ho našli

Psal se rok 1988, když 26. září osmiletá Miranda Chavezová napsala neumělým písmem vzkaz a hodilo ha do vln atlantského oceánu. Možná doufala, že ho jednoho dne někdo najde, ale určitě netušila, že se to stane o dvacet devět let později a 144 kilometrů dál.

Linda a David Humphriesovi čistili minulý týden místní pláž na ostrově Sapelo, když si David povšiml zabahněné láhve, uvnitř které prosvítalo složené psaní. Jeho ženu dopis „z minulosti“ fascinoval a okamžitě se dala do pátrání po nyní sedmatřicetileté autorce dopisu.

David made a remarkable discovery while we were doing a beach sweep on Sapelo Island this morning. He found this message...

Zveřejnil(a) Linda Shouse Humphries dne 14. říjen 2017

Miranda v krátkém dopise uvedla své jméno i adresu, jenže po téměř třech dekádách už její dům dávno neexistoval. Linda proto dopis uveřejnila na sociální síti Facebook. Během pár hodin už Miranda věděla, že její vzkaz v láhvi byl nalezen.

„Kdo by si to pomyslel? Je úžasné, že něco tak malého vás může vrátit do dětství a k nejšťastnějším dnům vašeho života,“ sdělila dojatá Miranda televizi CBS. Dopis jí totiž připomněl nejen výlet k pláži před lety. Díky hledání Mirandy na Facebooku jí totiž opět zkontaktovali dávní kamarádi ze školy, kteří dopis na sociální síti viděli.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků