Hlavní obsah

Nejšílenějším telefonátům na magistrát vévodí dotaz na strašidelné parkoviště

Novinky, Jakub Kynčl
Londýn

Britské úřady zveřejnily nejzvláštnější telefonáty za uplynulý rok. Nejzajímavější je asi dotaz ženy, kterou zajímalo, zda na jednom britském parkovišti nestraší. Během nákupu se jí totiž auto údajně přeparkovalo na jiné místo. Záběry bezpečnostní kamery však ukázaly, že žena jednoduše zapomněla, kde si auto nechala.

Článek

Zmatená žena však nebyla rozhodně jediná, kdo vyvolal "ťukání si na čelo" v podání zaměstnanců magistrátu. Další člověk se ptal, zda je možné nahlásit smrt člověka, když ještě nezemřel. Jiný pak na radnici volal a žádal, aby mu sdělili zápletku divadelní hry z 18. století.

Občan hrabství East Dorset telefonoval do informačního centra své radnice z dovolené v německém Kolíně, aby se zeptal, proč jeho autobus v Německu nedorazil na čas. Stejná radnice pak obdržela telefonát od svého obyvatele, dočasně žijícího v Jižní Koreji, kterého zajímalo, zda by si mohl do zahraničí nějak objednat vánočního krocana z místního řeznictví.

Na radnici v Northumberland se pak objevil Němec, který se dožadoval politického azylu. Na místo dokonce musela přijet i policie, protože muž odmítal přijmout skutečnost, že jako Evropan může vstoupit do Velké Británie a pobývat v ní i bez odsouhlasení azylu.

Dalšího značně směšného telefonátu se pak dočkala radnice v Surrey. Volající si stěžoval na to, že telefonní číslo do knihovny, které má radnice na stránkách, nesedí. Dočkal se odpovědi, že 0900-1800 opravdu není telefonní číslo, ale otvírací hodiny.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám