Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Japonec si stěžoval během 24 tisíc telefonátů. Museli ho zatknout

Minulý měsíc zavolal 71letý senior Akitoši Okamoto z Tokia během jediného víkendu celkem 411krát na zákaznickou linku telefonního operátora KDDI, aby si stěžoval, že jeho telefon není schopen přijímat rádiové vysílání. Za dva roky uskutečnil na tuto linku celkem 24 tisíc hovorů. Nakonec musela zasáhnout policie a muže zatknout.

Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Japonec si stěžoval během 24 tisíc telefonátů. Museli ho zatknout

Minulý týden musel být pro operátory na zákaznické lince společnosti krásnou oázou klidu. Tokijská policie totiž Okamotu zatkla. Podle informací japonských médií měl během uplynulých dvou let uskutečnit celkem přes 24 tisíc hovorů (to je téměř 33 hovorů denně).

Ve většině z nich si stěžoval na to, že telefonní operátor neplní svou smlouvu, a dožadoval se toho, aby se s ním managment firmy setkal a za porušení smlouvy omluvil. Podle firmy muž zatěžoval kapacitu linky natolik, že společnosti nezbylo než se obrátit na policii.

Zatčený Akitoši Okamoto

Muž byl zatčen a obviněn z obstrukce podnikání. Japonský zákon tento trestný čin definuje jako úmyslné bránění výkonu povolání.

V Japonsku podobných případů přibývá s tím, jak stárne jeho populace. V minulých měsících informovali provozovatelé železnic o rostoucích případech agresivního chování vůči personálu ze strany cestujících seniorů.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků