Dítě zapomnělo plyšáka v luxusním resortu, tam se o něj královsky postarali
„Hodně jsme si poplakali, než jsme si uvědomili, že syn nechal medvídka v posteli na hotelovém pokoji,“ stálo v mailu, který Pickardová, kreativní ředitelka ze San Franciska, zaslala rezortu. Ve zprávě matka prosila, zda by se po něm nemohli zaměstnanci rezortu podívat.
Julien Woerpel a Rachel Bowerová s nalezenými plyšáky
Foto: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa
Jak píše server CNN, který o medvídkově příběhu informoval, prosba naštěstí padla na úrodnou půdu. Ředitel ubytování Julien Woerpel má dvě děti ve věku jednoho roku a tří let, dobře tedy ví, jaké to je, když malé dítě ztratí svou oblíbenou hračku.
Na slunné Havaji se vždy najde čas na koupání.
Foto: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa
Sutro byl brzy nalezen ve společnosti malého plyšového tuleně jménem Kauaie, nejnovějšího přírůstku do sbírky plyšových hraček, kterého syn v posteli zapomněl rovněž. Místo aby Woerpel okamžitě poslal plyšáky za jejich majitelem, rozhodl se, že celé příhodě dodá trochu šťávy.
Sutro se vrátil s fotkami svých zážitků
Za pomoci své asistentky Rachel Bowerové zařídil Sutrovi a jeho tulenímu kamarádovi dovolenou snů, když ho provedl všemi lákadly, které rezort skýtá. „Rachel a já jsme chtěli ukázat, že medvídek si to tady prostě užíval a chtěl tu zůstat o něco déle,“ sdělil CNN Woerpel.
Sutrovi se v hotelu postrali i o manikúru.
Foto: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa
Ze Sutra i Kauaie se tak rázem stali VIP hosté, kteří si užívali nádherného výhledu a všech možných hotelových služeb včetně manikúry. Pickardová mezitím položila synovi na postel pohlednici, na které medvídek vysvětluje, proč se rozhodl zůstat o něco déle a že bude za pár dní zpátky. Když se nakonec Sutro vrátil, měl s sebou fotografie svých dobrodružství.
Odhlášení proběhlo na recepci bez problémů.
Foto: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa
Jak server CNN poznamenává, vždy se vyplatí obrátit se na hotel přátelským e-mailem a být slušný k zaměstnancům. Rovněž platí, že nejlepší reklama nemusí stát spoustu peněz, stačí jenom trocha dětské fantazie a ochota vyjít zákazníkům vstříc.