Na záběrech je vidět, jak Abdihdy čekal ve skladu obchodu s elektronikou, kde si chtěl zakoupit novou televizi a rázem se mu vznítily kalhoty. Vyděšený muž chvíli poskakoval na místě, aby se hořící cigarety zbavil a pak s viditelnou dírou na kalhotách rychle běžel do koupelny.

Majitel podniku Antelmolare Guzman uvedl, že to uvnitř obchodu zapáchalo spálenou kůží.

E-cigarette Explodes in California

YIKES. Mohamad Abdihdy was measuring a TV in a California warehouse, when his pants explode like firecrackers had detonated. STORY: https://bit.ly/2PIqwwV

Zveřejnil(a) WAVY TV 10 dne Úterý 28. srpen 2018

„Jeho pravá noha byla popálená od shora až dolů. Oheň zasáhl i část jeho choulostivých míst,“ svěřil se Guzman.

Abdihdy si následně koupil vhodné medikamenty v lékárně a odjel domů. Nemocnici se vyhnul. „Nemůžu na tu nohu došlápnout, tak moc mě to bolí,“ řekl a dodal, že příště dá raději přednost vodní dýmce.