Podle reklamní agentury Fischer & Friends, která důmyslný, a přitom jednoduchý výrobek navrhla a předvedla v baru Salve Jorge v brazilském Sao Paulu, nezbude s "offline sklenicí" pijákům nic jiného než svůj telefon ignorovat.

Koncept spoléhá na poctivost pijáků, přímo se totiž nabízí podepřít sklenici místo mobilního telefonu například pivními tácky. Majitelé baru jsou ale s nápadem spokojeni.

„Cílem našeho baru je poskytnout přátelům radostné prostředí k setkávání při dobrém jídle a vychlazeném pivu,“ řekl spolumajitel podniku Flavius Cinira.

„Offline sklenice tuto myšlenku dokonale naplňuje. Je to pozvánka pro hosty, aby po každodenní práci přišli, odpoutali se od internetu a popovídali si s kamarády a alespoň na pár hodin žili realitou,“ dodal druhý spolumajitel Wanderley Romano.