Hlavní obsah
Sociální sítě přinášejí firmám skvělé příležitosti. Foto: Profimedia.cz

České firmy rozšiřují komunikaci prostřednictvím sociálních sítí

Stále více firem v České republice spoléhá na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí. Ukázal to výzkum realizovaný agenturou Focus Agency, s.r.o. Do průzkumu se zapojilo přes čtyři sta společností od malých a středních firem až po ty s více než třemi tisíci zaměstnanců.

Sociální sítě přinášejí firmám skvělé příležitosti. Foto: Profimedia.cz
České firmy rozšiřují komunikaci prostřednictvím sociálních sítí

Realizovaný průzkum odhalil, že na sociálních sítích aktivně komunikuje v současnosti 38 % českých společností a dalších 33 % firem se na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, a firemních blogů chystá. „Internet a především pak sociální sítě přinášejí firmám skvělé příležitosti. Pokud víte, jak na to, snadno dosáhnete zvýšení povědomí o značce a akcelerace prodeje,“ říká Robert Svoboda, ředitel Focus Agency, s.r.o.

Firemní stránky mají téměř všichni

Mezi zavedené on-line komunikační nástroje patří firemní internetové stránky, které vlastní 94 % dotázaných firem. Celkem 95 % společností považuje komunikaci prostřednictvím internetových stránek firmy za klíčový nástroj pro podporu značky. Třiačtyřicet procent firem pak využívá bannerových internetových kampaní, které jsou zároveň pro 40 % společností tou vhodnou komunikační platformou podporující jejich značku.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků