Hlavní obsah

Firmy vzdělávají méně, ale kvalitněji

Právo, kil

Osm z deseti firem působících v ČR ve srovnání s předchozím rokem více investuje do kvality vzdělávání svých zaměstnanců. Firmy preferují menší počet dražších rozvojových aktivit. Současně 96 % společností považuje za standardní a vysoce efektivní nástroj koučink, který používají v běžné denní praxi.

Foto: Profimedia.cz

Firmy považují za standardní a vysoce efektivní nástroj koučink.

Článek

Vyplynulo to z výsledků třetího ročníku nezávislého projektu Benchmarking, jehož iniciátorem je GE Money Bank a realizátorem společnost Top vision.

Kratší a intenzivnější školení

„Díky otevřenosti a ochotě sdílet i citlivá interní data jsme vytvořili fungující odbornou platformu. Letošní ročník se nám podařilo vylepšit tím, že jsme zavedli stabilní srovnávací základnu, díky níž můžeme sledovat trendy i menší změny. Zjistili jsme tak, že firmy raději posílají zaměstnance na kratší, ale intenzivnější a kvalitnější školení, v jejichž výběru a zajištění roste význam HR profesionálů,“ říká Radka Pekelská, personální ředitelka GE Money Bank.

Účast významných hráčů na trhu

Třetího ročníku projektu Benchmarking se zúčastnilo 26 zástupců společností patřících mezi nejvýznamnější hráče na trhu. Zastoupeny byly firmy z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, energetiky, stavebnictví, výroby, ICT, farmacie a rychloobrátkového spotřebního zuboží s obdobnou velikostí, které disponují vyspělým systémem vzdělávání.

Zhodnocení kvality různých řešení

Cílem projektu Benchmarking je podle Radky Pekelské hodnocení kvality různých řešení firemního vzdělávání, srovnání rozsahu investic a porovnání základních systémů firemního vzdělávání tak, jak jsou skutečně využívány v každodenní praxi. Letošní ročník byl specifický tím, že se díky spolupráci 20 stabilních partnerů podařilo vytvořit dobrou základnu pro interpretaci dat a validaci souhrnných výsledků.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám