Hlavní obsah

Vítězem prestižní marketingové soutěže se stal Radim Jančura

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Marketérem roku 2012 se stal majitel společnosti Student Agency Radim Jančura. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká marketingová společnost (ČMS).

Foto: archiv ČMS

Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS a Radim Jančura – držitel Velkého modrého delfína.

Článek

Hodnotitelská komise mu cenu nazvanou Velký delfín udělila za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka. Výsledky soutěže byly vyhlášeny ve čtvrtek 23.května v divadelním sále pražského klubu Lávka.

Držitelé dalších ocenění

Mimořádnou cenu v podobě Zlatého delfína obdržel Zdeněk Sobota ze společnosti M.I.P. Group, a. s., za projekty podporující rozvoj výstavnictví, Modrý delfín byl udělen Miloslav Cváčkovi ze společnosti ISMM Project & Training, s.r.o., za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy. Růžového delfína komise udělila Janě Drexlerová z Mamma Help Centrum za významný podíl na uskutečnění projektu mamografického screeningového centra Zelený pruh.

Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Soutěž přispívá k rozvoji marketingu

Cílem soutěže je podle organizátorů přispět k rozvoji marketingu ve všech oblastech jeho uplatnění v Česku. Chce také popularizovat významné osobnosti a představit jejich odborné schopnosti a zásluhy. Zúčastnit se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné.

Záštitu nad soutěží opakovaně převzala osobnost světového marketingu - profesor Philip Kotler. V předchozím ročníku v soutěži uspěl spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám