„Aktuálně se mohou někteří naši zákazníci z technických důvodů setkat s potížemi se signálem,“ uvedli zástupci operátora ve 13 hodin na svých facebookových stránkách.

Před druhou hodinou však byly služby většině zákazníků opět zprovozněny. „Zákazníkům, kteří měli kolem poledne problém s přihlášením do sítě, doporučujeme nyní telefon restartovat. V tuto chvíli by mělo být přihlášení do sítě a služby opět funkční. Někteří zákazníci z oblasti Prahy 5 mohou ještě zaznamenat komplikace s 2G daty, na nápravě pracujeme,“ řekla Novinkám Adéla Konopková z tiskového oddělení Vodafonu.

Co způsobilo výpadek, zatím operátor neuvedl. „Příčiny, které potíže se signálem způsobily, nyní analyzujeme. Všem, které dnešní komplikace postihly, se velice omlouváme,“ dodala Konopková.