Hlavní obsah

CES 2020: Umělá inteligence míří do koupelny. Takové využití by čekal málokdo

– Las Vegas
Novinky, mif

Umělá inteligence se v poslední době čím dál tím více používá u chytrých telefonů, kde se stará o lepší výsledky při focení, ale stále častěji také u další elektroniky. Nyní zamíří umělá inteligence díky společnosti L'Oréal také do koupelny, kde bude něžnějšímu pohlaví pomáhat s péčí o pleť.

L'Oréal Perso má přinést umělou inteligenci do koupelnyVideo: archív výrobce

 
Článek

Na první pohled vypadá jako nějaký termohrnek, v novince zvané Perso byste však teplé nápoje hledali marně. Uvnitř se totiž ukrývají různé kosmetické přípravky, které přístroj chytře namíchává každé uživatelce na míru.

Majitelka musí nejprve pomocí doprovodné aplikace analyzovat svou pleť. Je to úplně stejné, jako když si tvoří selfíčko, aplikace však za pomoci umělé inteligence dovede identifikovat hluboké vrásky, viditelnost pórů, ale například i nejrůznější skvrny na pleti.

CES 2020: Obyčejné sluneční brýle? Ve skutečnosti je to sofistikovaný kus elektroniky

Hardware
Foto: archív výrobce

Zařízení L'Oréal Perso připomíná na první pohled nějaký termohrnek.

Zohlední situaci v okolí

S ohledem na okolní teplotu, míru pylu, UV záření a vlhkost nakonec vytvoří pro každého „ideální pleťový krém přesně na míru“. Každá jednotka pojme tři kazety s kosmetickými náplněmi, přičemž s ohledem na návrhy aplikace je následně může uživatel měnit, pochopitelně v různých ročních obdobích se hodí odlišné kosmetické přípravky.

Primárně je zařízení L'Oréal Perso určené na domácí použití – jednoduše jej postavíte v koupelně a budete se řídit jeho pokyny, abyste dosáhli co možná nejlepší péče o pokožku. V horní části je nicméně i odnímatelné cestovní pouzdro, které umožňuje vzít si jednu větší namíchanou dávku přípravku s sebou na cesty.

L'Oréal Perso by se měl začít prodávat až později v letošním roce, patrně až v druhé polovině. Prodejní cena bude upřesněna v nadcházejících měsících.

Foto: archív výrobce

L'Oréal Perso v akci

Chytré náplasti

Značka L'Oréal se chytrými technologiemi zabývá již delší robu. Například loni na veletrhu CES představila chytrou náplast My Skin Track pH, která komunikuje bezdrátově s mobilním telefonem a dovede poradit vhodnou kosmetiku.

Jak již samotný název napovídá, novinka má sloužit především k měření pH pokožky. S ohledem na to, o jak sofistikovaný přístroj jde, je až překvapivé, že novinka není o moc větší než obyčejná náplast.

Zařízení rozhodně působí velmi nenápadným dojmem, a i když jej budou uživatelé či uživatelky chtít využít během dne, nebude to žádný problém. Popravdě nebýt náplast vyvedena v modré barvě, málokdo by si jí všiml.

Foto: archív výrobce

Chytrá náplast My Skin Track pH

Foto: archív výrobce

Chytrá náplast My Skin Track pH

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám