Trojrozměrné zobrazení vyvolává dojem, že obraz má hloubku a že z obrazovky téměř vyčnívá do prostoru. Technologie ale vyžaduje speciální brýle. Sony se na tuto oblast, na niž se chystají i její rivalové, dívá optimisticky.

Podnik ale v technologiích plochých televizorů za konkurenty zaostává, například za Samsungem z Jižní Koreje. Jošioka připustil, že nutnost nakupovat panely od Samsungu je jedním z důvodů, proč má gigant Sony proti konkurentům zpoždění na trhu s novou technologií velmi tenkých televizorů LED. S nimi si Samsung naopak vede v prodeji úspěšně. Na dotaz, kdy bude mít Sony vlastní displeje, odmítl Jošioka odpovědět.

"Sony zaostala, protože ji zaměstnala vlastní restrukturalizace," uvedl analytik trhu s elektronikou z tokijské divize Credit Suisse. Zároveň namítl, že televizory s možností trojrozměrného obrazu se zřejmě nebudou prodávat ve velkém, napsala agentura AP.

Budoucnost třetího rozměru je v unikátních kulatých displejích

Stejně jako nahradily LCD monitory neohrabané CRT obrazovky, v blízké budoucnosti čeká podle odhadů analytiků sféru displejů a televizorů nová revoluce - trojrozměrný obraz. Firmy po celém světě už nyní pracují na nových technologiích, které by člověka dokázaly daleko více vtáhnout do děje hry nebo filmu. Novinkou na poli monitorů je unikátní kulatý displej, který nastiňuje, jakým směrem se bude ubírat budoucnost. [celá zpráva]

T.O.O.B

Podle tvůrců je T.O.O.B vhodný pro sledování filmů, hraní počítačových her, ale také jako relaxační kulisa v pokoji.

FOTO: Novinky