Hlavní obsah
Reklama se bude na serveru Novinky.cz zobrazovat od 11. 1. do 19. 1. Foto: Seznam.cz

Na internetu může být hrdinou každý. Medvídek Teribear pomáhá dětem z dětských domovů

Symbolicky 11. ledna v 11:11 bude na zpravodajském serveru Novinky.cz spuštěna reklama, díky které se může stát hrdinou každý. Každý, kdo na ni klikne a věnuje pět minut svého času na dosažení jednoho tisíce kliků, tím totiž zajistí 50 Kč pro medvídka Teribear.

Reklama se bude na serveru Novinky.cz zobrazovat od 11. 1. do 19. 1. Foto: Seznam.cz
Na internetu může být hrdinou každý. Medvídek Teribear pomáhá dětem z dětských domovů

Nadace Terezy Maxové dětem pak získané prostředky použije na pomoc potřebným dětem z dětských domovů. Garantem akce je společnost Seznam.cz a patronem se stala ING Bank.

Je to vůbec poprvé, co se na internetu objevuje reklamní kampaň, která skutečně pomáhá. Za unikátním nápadem stojí Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz.

„Reklamy, se kterou se všude kolem setkáváme, je nepřeberné množství a jde v ní především o jedno: prodat produkt či konkrétní službu. Napadlo mě celé to otoči,t a dát tak lidem do rukou reklamní banner, s nímž v pěti minutách mohou někomu pomoci. Nyní dostávají příležitost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíc – dětem. Jsem rád, že pracuji ve společnosti, kde mohu takové nápady realizovat,“ prohlásil Lukáč.

Víc kliků, víc peněz

A jak to vlastně funguje v praxi? Podobně jako nějaká on-line hra. Když lidé uvidí na Novinky.cz reklamu s medvídkem Teribear, mohou ji rozkliknout a začít klikat. Čím více klikají, tím více přispívají. Za tisíc kliků přispějí lidé na podporu dětí 50 Kč.

Každý, kdo zmiňovanou částku nasbírá, se navíc bude moci snadno svým výkonem pochlubit na Facebooku. Svým přátelům tak bude moci ukázat, že pomáhat není nijak složité. Reklama se bude na serveru Novinky.cz zobrazovat od 11. 1. do 19. 1.

Klikáním na medvídka lidé přispívají více peněz.

Foto: Seznam.cz

Medvídek Teribear je maskotem stejnojmenného projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Projekt byl zahájen v roce 2009, kdy si vzal za cíl podporovat opuštěné a znevýhodněné děti. Jeho hlavním smyslem je podpora dětí z dětských domovů, aby se mohly vrátit do rodinného prostředí. Stejně tak ale pomáhá matkám v nouzi, aby se zvládly postarat o své děti.

„Protože pomoci není nikdy dost, jsem ráda, že můžeme díky tomuto unikátnímu projektu a spojení sil společnosti Seznam.cz a ING Bank svou pomoc rozšířit. Méďa hrdina tentokráte podpoří děti z dětských domovů ve vzdělávání, koníčcích a zájmech. Zapojit se může každý – hned teď!“ dodala Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

Každý může klikáním přispět 50 Kč.

Foto: Seznam.cz

Průvodce první reklamou, která pomáhá

Krok první: Staň se hrdinou a přijmi výzvu! Kliknutím na reklamu ji otevři.

Krok druhý: Klikáním na medvídka Teribeara nasbíráš peníze, které pomůžou dětem z dětských domovů.

Krok třetí: Dosáhni jednoho tisíce kliknutí a částky 50 korun.

Krok čtvrtý: Sdílej své hrdinství na svém Facebooku a ukaž přátelům, že pomoci je snadné. Stačí pouhých pět minut času a hbitý prst.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků