Hlavní obsah

Klienti Vodafonu nemohli spravovat své účty na internetu České spořitelny

Klienti operátora Vodafone od páteční 14. hodiny nemohli provádět operace na svých účtech u České spořitelny pomocí internetové služby Servis24.cz. Ta vyžaduje při každém požadavku potvrzení pomocí kódu, který dostane majitel účtu na svůj mobil. Právě potvrzovací SMS zprávy ale klientům Vodafonu nechodily. Operátor přiznal, že chyba byla na jeho straně. Služba začala fungovat po půl osmé večer.

Klienti Vodafonu nemohli spravovat své účty na internetu České spořitelny

„O problému víme asi od 14 hodin. Chybu nedoručitelných SMS zpráv z internetového bankovnictví bychom měli opravit během několika hodin,“ sdělil v pátek Novinkám Filip Hrubý, tiskový mluvčí Vodafonu. Služba začala fungovat po půl osmé večer. Výpadek tak trval necelých šest hodin.

„Nedoručitelné SMS zprávy monitorujeme pouze v rámci sítě Vodafonu. U ostatních operátorů jsou potvrzovací zprávy vždy během chvíle doručeny,“ řekla v pátek Novinkám Klára Gajdušková, tisková mluvčí České spořitelny.

Mluvčí doplnila, že internetové bankovnictví nemohlo využívat několik desítek tisíc uživatelů.

V březnu letošního roku měl Servis 24 problém s falešnými emaily, díky nímž se chtěli neznámí pachatelé dostat k účtům klientů.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků